Roomate Aku Penipu







Assalamualaikum ....

Hari Jumaat yang berkoya-koya kat uma sewa. Not so much as thing, bangun pagi makan siap-siap dan pegi Cais. Cari bahan assigment. Dulu duduk kolej sangat rajin pergi tidur dan lepak di luar kelas, terus Pengarah kolej hantar duduk sewa luar. Tak payah kau nak acah-acah aktif kolej lagi. Padan la muka. Tapi ok saja, pengalaman what? mana nak cari, Kat sinilah. dengan kawan-kawan. *cuba nak fikir positif.

4 5 jam di Cais, semua nak balik. penat. Balik jalan kaki ramai-ramai. walau jauh, tapi layan. sebab itu juga lah kasut 4 bulan sekali kena beli baru. tapak kaki dah haus. Makcik dua orang singgah kedai beli barang. aku dan si rabun balik dulu. Aku baru balik game, badan berat macam nak demam. barang rumah, e,g : bantal sabun semua tak beli lagi. Sem baru buka. diorang dah start seminggu lepas. tapi aku mana ada, pegi game.

Balik rumah letak beg dan ngeteh tengah rumah dengan semua. Tett tett. Message. *Tunggu luar. baru balik kan, barang tiada apa lagi kan? saya dah belikan awak bantal. yeayy. Jimat duit dan masa. Masuk ke rumah, disambut pula dengan air nila + yogurt + belacan+Nescafe + tepung. Luv with roti kering. Besday 1st di uma sewa. Mekaseh kek, “air mawar” n kad itu  =)



No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...