Kami juga minah rempit


Assalamualaikum

Uihh lenguh tangan.lama xtulis entry.maka skill mengelecek jari2 di keyboard makin kurang.da tak laju.sem 4 makin jugak ke pengujung.makin bz,eyeburg makin besar dan makin gemok.itu pasti.sem 4 sem killer.sem orang x rupa orang.sebab sibuk nak cari tempat praktikal.ohh ambil lah saya,ambilah saya.sesudah mengabeskan duit call merata riti akhirnya tempat praktikal settle.production house sederhana.prod sepupu prod KRU.

Kelas hari selasa.borang praktikal kena hantar p pos ofis.angin sepoi-sepoi x reti bahasa tetiba.hitung kira kali ganda,walau tsunami melanda kena pegi juga hanta.lari pegi pos ofis lepas kelas method.balik dengan sarifudin.ohh hujan.kami nyanyi lagu hujan dengan sarifuddin.sampai pos ofis.akak kaunter bengkeng.tanya sikit nak jelling-jeling.sakit mata ka kak?tanya lebih-lebih nak rentap2 barang.nak kerja tak nak tu?ohh mungkin penat layan customer yang ke 1123 nie.*no giliran aku*.abaikan ja.walau hati sakit.janji borang aku dah setle.hujan makin lebat.dok fikir-fikir.nak redah ka nak tunggu.kelas Cik Haslina pukul 2.sekarang 130pm.mesyuarat dengan si katak.oke balik.stat sarifudin.vroommm lajuuuuuuu ….............................

tiba-tiba

ada yang cium.ke aku yang cium dia.sedap tak kena cium or mencium?bau tayar hangit.ohh jalanraya,I love you.mencium jalanraya.ohh sedap jugak jalan Sarawak ni.nak elak motor depan punya pasal.haiyaa apek aaaaa.sebab kau kami cium jalanraya.macam cerita dalam tv.kami pelakon yang eksiden.kereta belakang makin banyak.mana si katak nie.muka aku xtahu nak kata.nak nangis,nak hentak2 kaki,nak terkencing,semua nak lah.syukur masih bernafas.si katak juga kulit kalis jalan.nasib kaki luka sikit.si katak macam naik troller atas jalan.aku cuma terseret bersama sarifudin.sarifudin juga selamat.

selasa 03 April 2012.aku tak lupa.



No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...