Otak yang jugak sudah ditawan.


Assalamualaikum
Hari ahad.macam biasa.duduk rumah buat esaimen.bila malam baru nampak dunia.perut terasa nak makan lua.ditemani cik raksasa dengan cik kodok.cerita apa ye yang best untuk di tonton hari ni.satu pun tak masuk jiwa raga motor aku.ehh,korang perasan tak bila hari sabtu dan ahad memang tak de cerita best kat tv..

Lagi-lagi hari ahad.cerita apa yang concert v.cerita indonesia je kat semua siaran tv.astro pun sama jugak.kadang-kadang budak sekola rendah sanggup xpegi berkubang kat mana-mana parit sebab nak tengok cerita fiksen indon.anak kecik sanggup merajuk xmakan sebab bapak dia nak tengok berita xtengok cerita indon dia.

agaknye orang yang kerja kat stesyen tv tu ingat orang indonesia dan bangladesh je yang tengok tv pada hari sabtu dan ahad.orang malaysia semua tak de kat umah.kat kedai jugak.orang Malaysia tak da cuti kat negara sendiri.sebab tu cuma ada filem hindustan dan drama indonesia je..

dari aku yang tensen




No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...