Masum 2012, Terengganu


Assalamualaikum

Entry yang lama ditulis tapi makan nasik dan masa untuk dipublish.sampai la kalian dan boleh tekan READ MORE kat benda ni.kadang-kadang aku pelik dengan diri sendiri.eh bukan kadang-kadang tapi selalu.sebab banyak kali dan erti kata lain sentiasa ada unfinished work.bapak malas.mak malas.anak malas dan cucu malas.

Pengalaman ke Terengganu kali ini lain dari yang lain.sebab dihantar orang atas untuk belasah orang Terengganu.hah jangan percaya.pergi sebab USU (Unit Sukan Unimas) hantar untuk event Masum 2012.dua hari sebelum pergi,aku macam dikejar paparazzi yang perlukan cerita yang tah apa-apa.then nama naik untuk dihantar pergi.musykil.aku yang malas turun kalau ada training.aku yang ngelat kalau disuruh berlari sesuka hati.aku bla bla bla bla bla bla bla ………..dan kini dihantar oleh USU untuk ke negeri tepi laut.phewwwwittttt

Untung la leh naik flight bak kata mulut2 orang.siapa cakap.flight free support by Unimas tue ya best.tapi kalau dibagi pilihan flight dan bus,aku pilih naik bus.perjalanan nak sampai ke Terengganu kena naik 2 flight.sampai Ganu aku rasa tulang belakang aku macam sotong yang dipulas-pulas.disebabkan oleh kerusi flight yang tak boleh dibaringkan.dah la xboleh nampak aweks cun lalu lalang kat bawah macam kita naik bus.ahh unlike disitu.




Esoknya




Dengan kawan baru.Cik Emmy Han, wakil UMS


Sesi menjahanamkan duit



Jalan-jalan dengan Abang Botak,abang aku.




Car supported by Universiti Malaysia Terengganu.tenkiu :)


Ohh lupa nak cakap,aku pegi dengan kak dayang,orang kuat dan berotot USU.bercinta dengan kak dayang 3 hari.ada benda yang aku tak puas hati dengan kak dayang.Sebab orang yang kami jumpa selalu anggap kak dayang tak kahwen lagi.ehhhhhhh tidaakkk.kak dayang juga suka cakap dia students macam aku.ahh rasa macam nak jerit kak dayang sebenarnya pengurus not a students.tak kira, nak cakap jugak kat sini.kak dayang already marriage.haha.






No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...