Keadaan Yang Suka Memaksa


Assalamualaikum

Hari yang panas.terbakau kulit, hati jantung dan raga aku.eh tapi marah siapa tu?hihihihi…ketawa sengih-sengih like a siput khinzir.balik dari kelas,turun bas jalan kaki balik rumah.balik poket kosong.sebab pagi pergi kelas bawak beg macam bawa meriam.beratttttttt~~

Akibat keadaan yang suka memaksa kami, kami terpaksa buang rasa malu pada diri sendiri.harta yang telah dikumpul selama satu sem terpaksa kami buang.bukan buang ke mana lah. Ke tempat yang elok juga.buat tue dapat ni.ha korang mesti tak pernah.kami yang terpaksa ja yang pernah buat.pagi pergi kelas singgah bank,tukar harta.harta kami boleh buat flight.malas nak komen ja.nie harta kami




Hahahahaha..akibat hujung sem yang tidak memahami,kami ambil tindakan tukar duit syiling yang memberatkan poket ke bank.hasilnya,hah tengok sendiri banyak mana.lumayan.



No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...