Roadtour di Highway Behrang


 Assalamualaikum

Hah da seminggu mempraktikalkan diri.macam cepat pulak rasa.macam tak caya pulak.tinggal lagi 7 minggu.kira tue.seminggu baru praktikal minggu nie dah balik kampong.apa pun tak boleh kata bos kuh.arhhhh ..apa ada hal.balik kampong sebab ada hal.hal kawan-kawaan.hah gila la kalau tak balik.

Gerbang gerbong kawen kawan.ada nasik minyak kawan lak tue.hah pastilah aku balik.mana boleh tak balik.2 orang dah jalan.*kawen lah*.tinggal kami yang bz berkerjaya nie lah konon lambat sikit.takpa-takpa hero heroin selalu kalah dulu.selamat pengantin baru Tiha bersama sapa tah nama lakinya, tak berapa nak kenal lagi.

Hari ahad balik Kolumpo.balik balik malam konon jalan sejuk.sekali hah,jem roti gardenia menghadap ke kolumpo.jangja boleh sampai 2 jam dah jadi 4 jam.tambah dengan kejadiannya lagi.kejadian yang,aduhh…

Cik sebi kepunyaan adik gemok aku disodok dari belakang.maka jadilah kami penunggu jalanraya di behrang.duduk tepi divider keta lori moto *semua lalu*.hoooiiii ! apa hon-hon,ngat kami jual kacang putih ka.lepas setle kisah tepi jalan kami keluar highway slim river.buat police repot.aduh,bercinta menghadap abang polis nie.sempat pulak pergi minum lagi sementara kami buat repot.hoiyt,kami esok praktikal tahu tak praktikal.*ayat kat tekak yang tak lepas*.

Pukul 2 kami sampai depan umah.muka semua macam tempoyak basi.simpan tenaga untuk besok. terima kasih cik sebi.


No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...