Iftar Kami Budak Praktikal


Assalamualaikum

Iftar.mula-mula aku dengar orang sebut iftar2.puas fikir apa iftar.lepas 2 3 siang malam tak tidur memikirkan iftar tu apa,sekarang aku dah ada jawapannya.iftar tu lebih kurang macam makan petang atau berbuka puasa pada bulan Ramadhan.tak de lah payah beno.

Praktikal dua bulan dekat nak habis baru la sempat beriftar beramai-ramai.bukan senang nak kumpulkan budak yang duduk merata-rata nieh.lepas call,msg dan segala macam untuk iftar bersama-sama,akhirnyaaa … oke la.last iftar bersama diorang nie waktu sem 1.port iftar Lake View.penuhhh kami saja budak sinema.sekarang port kami masjid india.warung tue penoh kamiiii jerr budak Unimas. J

dulu zaman kurus kurus 



sekarang zaman kami gemok-gemok



Last part.alang-alang angah angah acik acik dah datang kan.tak lengkap rasanya kalau tak pegi window shoping.window je yang mampu.elaun tak hade…ohh bos.











No comments:

Post a Comment

Instagram

More

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...